omg.am uitat ca am blog 😐

pfff.d cand n`am mai scris s`o sinucis vreo 3 emo,pdl`u o castigat alegerile,m`am mai rasturnat de ctv ori,am racit nasol :(,o venit vacantza,elodia cik e inghetzata :|,fantomele tot mai apar pe la otv,lui dolanescu i`o trecut prb de polutie :-s,mareee concert mare la noi in orash =)) etc etc…

mda…multe s`au mai intamplat…mai nou Mig`urile de la noi pica din cauza ozn`urilor :)),dc nu recunoasteti ca n`aveti bani de`un nit sa le intretineti? :-” nu mai merje cu guma de mestecat frate…

nu vreau sa mai aud de elodia 😐 de vreo 2 sapt. cand dau pe otv din intamplare…scrie mare..ULTIMUL EPISOD..si imi fac o cruce si`mi zic: bine ca s`a terminat ….ca in urmatoarele seri sa`mi repet gestul :|…neah…tre sa mai treaka o mie de ani…:(

ce emo we? da va`nkkt.ce aveti cu ei? :-j

vine vacantza \:D/ ce plc…

auch..ce`am uitat de gyuri :(( :-s

da..am un nou prieten ungur…gyuri :X…

sa vedeti ce`i debiteaza capu…era intr`o zi la scoala..la ora de romana…era in stare de corijenta…iar profa ii roaga sa`i zica o propozitie corecta ca sa`l treaka clasa…sta gyuri se gandeste…la un mom dat zice: Dumineca me duc la pedure!..profa uimita ii zice: gyuri nu`i buna propozitia.!!! X(….la care gyuri suparat: Da pe nu me mai duc! :))..stiu nu o sa prindeti..prietenii stiu dc 😉

ce sa va mai zic…v`ajunge! ma pastrez :-„

Merge unguru` la magazin si ii cere vanzatoarei:
U- Dati-mi un bere!
V- Nu se spune un bere ci o bere!
Vine unguru` la magazin a doua zi si ii cere vanzatoarei iarasi:
U- Dati-mi un bere!
V- Domnule draga, nu se cere un bere ci o bere. Cand veniti data viitoare cereti corect O BERE!
Merge unguru` a treia zi incercand sa tina minte cum sa ii ceara vanzatoarei bere.
U-Dati-mi bere.
Vanzatoare intreaba mirata:
– Cate?
U- O!

=)) lol

hai pa!