:>

ce plc…azi nu se vb urat…tulai duamni :-<…

e post…e foame :))

ehee ata ete…postiti postiti…ca uni va prostiti :))..uni dragi mei :-„

mda…n`am inspiratie…nu ca am avut vreodata…da chiar nuj despre ce sa sa scriu…

aaa :)) otv iaia…deci aku au alt „caz” =))

vb din apus pana in zori…despre fata aia  batuta…tunsa…

voi sunteti tembeli crek..la draku..aia s chinuie sa uite tot…voi ii dati tare cu „ratting`u” vostru…care crek si blogu` meu are mai multe vizionari dekat emisiunile stupide…ce emisiuni bre…scz..m`am exprimat gresit…is dfpat nijte reclame…circ mare..:|

tembeli..n`am pretenti la ei…nu ca nu as vrea…dar nu isi permit ei ;)) nuj dak ma intelegeti..deci nha..:>

da mha…o tuns`o pe aia..eu ziceam mc inloku` ei…tuns…pe gratis :-” :))…i`o dat si de baut…dapizdai seama :))…suc…gratis 😮 :)) ce tare…aa bn…ca o folosit`o tembelele alea pe post de scrumiera..asta e altcv..

oricum eu n`am nimik cu nimeni…un lucru nu pot sa inteleg…dc n`o ripostat delok aia…deci nha…crek fac si aku , ca lazarika…pardon lazarus…lazarus? =)) asta`i nume de cal…cal mort :)) ..da fac si eu ca lazarus…ca trebuia sa fuga…si ak fugea skapa..soi dak nu skapa …nu skapa :)) da crek fac si eu o emisiune cum fac astia pe otv…boschetari nu sunt pe strada? :)) poi dak t duci la astia cu 100 de eur`….te lasa sa vb 2 ore :)) si t mai numesti si detectiv =)) mhoama ce taree :X:X:X

neah..deja am vb prea mult despre bOuTV …eh las…sa apara si ei oleak pe google…pardon dragilor…gugal…cum deseori ni se adreseaza dragul nostru prof de romana….prieteni stiu dc :-„

iaia…summit`ul nato …la bucuresti :))

sa vezi cum bubuie bucurestiul`…:)) auzi la ei…scuturi militare nuj ce plc vb ei…

astia nu stiu cum sa tina un pistol in mana :))..nu ca as stii eu :-„

harababura mare…bani cheltuiti dejeaba…da las..ca romanu` are bani…las sa dea la stat ce plc ;))

aoleu…baseasca…cum i s spune mai nou..sau nu ;)) cik ea vrea sa devina un rezervor =))

hai duti o mii d ani cu rezervoru` tau :))

zik eu aku ce rezervor…:)) duti oleak la ionutz dolanescu ..auzi la mn..ionutz :)) ce il alint..hai da te`n kkt :>…da deci duti oleak dolanescu..si ajuta`l oleak cu rezervoru` tau..ca el are probleme cu polutia :)) =))

mda…uite drag roman:

mda…ce sa mai fie de zis :))) :)) :)) :)) :)) :))

ata ete…avem nevoie de rezervoare…:-” fose septice…:))

nu va mai spun nek…post usor..si la citit..si la mancat ;))

deci nha…aothe oleak …diferente de mentalitate :)) :

Reprezentantii mai multor natiuni se intalnesc intr-un restaurant. Toti au cerut cate un pahar de vin, dar cand au adus vinul, in fiecare pahar era o musca.Neamtul a cerut alt vin in acelasi pahar.
Englezul – vin nou in pahar nou.
Finlandezul a scos musca si a baut vinul.
Rusul a baut vinul cu tot cu musca.
Chinezul a mancat musca, dar nu a baut vinul.
Evreul a prins musca si a vandut-o chinezului.
Romanul a baut trei sferturi de pahar si a cerut sa-i fie schimbat.
Norvegianul a prins musca si s-a dus la pescuit.
Irlandezul a maruntit musca si i-a trimis paharul englezului.
Americanul a inceput proces impotriva restaurantutlui si a cerut 5 mil dolari daune morale.
Scotianul a prins musca de gat si a zis: – Chiar acum sa scuipi tot ce ai baut!

:)) foarte tare…  

b`bye >:D<